Μεγάλη νίκη για την Ελλάδα με 1-0 επί της Ουγγαρίας.
Η Ελλάδα έμεινε ζωντανή στη διεκδίκηση της πρώτης θέσης στον ομίλό για το Nations League, καθώς επικράτησε δύσκολα με 1-0 της Ουγγαρίας στο ΟΑΚΑ.
Η Εθνική μας δεν είχε καλή απόδοση, ωστόσο βρήκε το γκολ που έψαχνε στο 65’ με σκόρερ τον Μήτρογλου από ασίστ του Τσιμίκα, στο ντεμπούτο του νεαρού μπακ.
Η Ελλάδα έφτασε τους 6 βαθμούς και βρίσκεται τρεις πόντους πίσω από την πρωτοπόρο Φινλανδία, που επικράτησε με 1-0 στην έδρα της Εσθονίας. Πλέον το παιχνίδι με τους Φινλανδούς στο Τάμπερε την ερχόμενη Δευτέρα αποκτά χαρακτήρα τελικού για το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.