Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018

Υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης και ο Γ. Ορφανός


Την υποψηφιότητα του για τη δημαρχία του δήμου Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε επίσημα το μεσημέρι ο πρώην υπουργός και βουλευτής της ΝΔ, Γιώργος Ορφανός, λέγοντας χαρακτηριστικά πως είναι «προσωπική» η απόφαση και πως είναι έτοιμος «για συμμαχίες και συγκρούσεις».
Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο συνεδριακό κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης», ο κ.Ορφανός υποστήριξε πως τίθεται στην κρίση των δημοτών και θα διεκδικήσει τη θέση του δημάρχου στον κεντρικό δήμο, διότι «διαπίστωσε ένα μεγάλο κενό στην πόλη από πλευράς ηγεσίας, συνεχή αμφισβήτηση του ρόλου της Θεσσαλονίκης και έλλειψη οργανωμένου σχεδίου ανάκαμψης».
Ερωτηθείς σχετικά, υποστήριξε πως προτού ανακοινώσει την υποψηφιότητά του μίλησε με τη Νέα Δημοκρατία γι΄ αυτή του την απόφαση, η οποία είναι όπως είπε καθαρά προσωπική. «Αποφάσισα να αφήσω τον τιμητικό ρόλο, τον οποίο μου ανατέθηκε από τους πολίτες επί δεκαετίες, της εκπροσώπησης στην ελληνική Βουλή».
Όσο για τη φημολογία πως κατεβαίνει στις αυτοδιοικητικές εκλογές, επειδή δεν ήταν στις λίστες της ΝΔ για τις εθνικές εκλογές, είπε πως «στη λίστα θα ήμουν εάν το ήθελα. Αφήνω κάτι έτοιμο, για να πάρω τον δύσκολο δρόμο να διεκδικήσω τον κεντρικό δήμο, που όμως αξίζει τον κόπο».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.