
Σε στάση εργασίας, από τις 19:00 μέχρι τη λήξη της βάρδιας απόψε, αλλά και σε 24ωρη απεργία αύριο, προχωρούν οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), αντιδρώντας στην τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή, με αντικείμενο -όπως επισημαίνουν σε ανακοίνωσή τους- «τον κατακερματισμό και την εκχώρηση αστικού έργου αποκλειστικής ευθύνης και αρμοδιότητας του ΟΑΣΘ (και του ΟΑΣΑ της Αθήνας) σε ΚΤΕΛ και άλλους ιδιώτες οδικούς μεταφορείς επιβατών».
Περισσότερα στο https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/4044814/choris-leoforeia-apo-to-apogeyma-i-thessaloniki
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.