Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018

Στο «καναβάτσο» τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια λόγω Ιταλίας

Νέος γύρος ισχυρών απωλειών σημειώθηκε σήμερα στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, με τους ιταλικούς κραδασμούς να αντηχούν σε βορρά και νότο.

Ο MIB στο Μιλάνο βούτηξε κατά 1,3% με το ψυχολογικό όριο των 20.000 μονάδων να απειλείται πλέον ανοιχτά, ενώ βαριές ήταν οι απώλειες σε Φρανκφούρτη (-1%) και Λονδίνο (-1,35%), με απώλειες σε τράπεζες και αυτοκινητοβιομηχανίες. «Βαρίδια» και οι τεχνολογίες, ο Stoxx Technologies βούτηξε κατά 2,15%.

Η κόντρα Ρώμης-Βρυξελλών ωθείται στα άκρα, καθώς οι Ιταλοί επιμένουν στο υπερ-φιλόδοξο σχέδιο προϋπολογισμού με τριετές πλάνο για έλλειμμα 2,4%, την ώρα που ο διοικητής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, Μάριο Ντράγκι, προειδοποιεί την κυβέρνηση να μην υποτιμά την... οργή των αγορών.


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/827105/sto-kanavatso-i-europi-logo-italias/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.