Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

ΣΕΒ: Αυξήθηκαν οι εξαγωγές στη Ρωσία

Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη Συνάντηση του Επιχειρηματικού Συμβουλίου Ελλάδας–Ρωσίας, που διοργάνωσε ο ΣΕΒ, στα γραφεία του, σήμερα (Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου). Εκπρόσωποι των επιχειρηματικών κοινοτήτων των δύο χωρών, πραγματοποίησαν επιχειρηματικές (b2b) συναντήσεις στους τομείς της ενέργειας, της μεταλλουργίας, του χρηματοπιστωτικού, όπως και άλλων εξαγωγικών κλάδων.
Οπως ανακοίνωσε ο ΣΕΒ, η εκδήλωση, αποτελεί συνέχεια της επιχειρηματικής αποστολής του ΣΕΒ στην Μόσχα, τον Μάρτιο του 2018. Η αποστολή αυτή, είχε δώσει την ευκαιρία σε 14 ελληνικές εταιρίες από εξαγωγικούς κλάδους, όπως αυτοί της ενέργειας, της μεταλλουργίας, των τροφίμων, των φαρμάκων και των δομικών υλικών, να πραγματοποιήσουν διμερείς συναντήσεις με 40 ρωσικές εταιρείες, μέλη της Ένωσης Βιομηχάνων και Επιχειρηματιών της Ρωσίας (RSPP) και ιδιωτικούς και κρατικούς οργανισμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.