Κάκιστη εμφάνιση και ήττα 2-0 μέσα στην Τούμπα.
Ο ΠΑΟΚ πραγματοποίησε κάκιστη εμφάνιση, πλήρωσε «παιδικά» λάθη που έκανε και ηττήθηκε με 2-0 από τη Βίντι μέσα στην έδρα του.
Το έργο του Δικεφάλου για την πρόκριση από τον όμιλο του Europa League ζόρισε, αφού έμεινε στους 3 πόντους, όντας ισόβαθμος με Μπάτε και Βίντι, ενώ η Τσέλσι είναι πρώτη με 9.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.