
Σε ρυθμούς Ολυμπιακού η Ντουόμο. Οι οπαδοί των ερυθρόλευκων έστησαν… κερκίδα στη γνωστή πλατεία του Μιλάνο φωνάζοντας συνθήματα υπέρ της ομάδας τους για να… ζεσταθούν εν όψει της σημερινής αναμέτρησης (19:55) με τη Μίλαν στο «Σαν Σίρο» για τη 2η αγωνιστική του Europa League.
Σε ένα από τα πανό, μαλιστα, που ανήρτησαν οι οπαδοί των ερυθρόλευκων αναγραφόταν: «Θρύλος και η πόλη υποκλίνεται».


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.