Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018

BINTEO & ΦΩΤΟ: Ερυθρόλευκη εξέδρα στην πλατεία Ντουόμο

ΝΤΟΥΟΜΟ
Σε ρυθμούς Ολυμπιακού η Ντουόμο. Οι οπαδοί των ερυθρόλευκων έστησαν… κερκίδα στη γνωστή πλατεία του Μιλάνο φωνάζοντας συνθήματα υπέρ της ομάδας τους για να… ζεσταθούν εν όψει της σημερινής αναμέτρησης (19:55) με τη Μίλαν στο «Σαν Σίρο» για τη 2η αγωνιστική του Europa League. 
Σε ένα από τα πανό, μαλιστα, που ανήρτησαν οι οπαδοί των ερυθρόλευκων αναγραφόταν: «Θρύλος και η πόλη υποκλίνεται».







Δείτε τα βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.