Παράταση έως την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, για την πρώτη φάση υπαγωγής αυθαιρέτων στο πλαίσιο του νόμου 4495/2017, κατά την οποία τα πρόστιμα είναι μειωμένα κατά 20%.
Η παράταση της προθεσμίας, που έληγε τη Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου, δίνεται λόγω τεχνικών προβλημάτων που παρουσιάστηκαν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα κι ύστερα από αιτήματα φορέων του κλάδου.
Θα ακολουθήσει σχετική απόφαση, σε νομοθετική ρύθμιση.
Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/826759/paratasi-gia-ta-authaireta-eos-tis-31-oktovriou/
Η παράταση της προθεσμίας, που έληγε τη Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου, δίνεται λόγω τεχνικών προβλημάτων που παρουσιάστηκαν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα κι ύστερα από αιτήματα φορέων του κλάδου.
Θα ακολουθήσει σχετική απόφαση, σε νομοθετική ρύθμιση.
Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/826759/paratasi-gia-ta-authaireta-eos-tis-31-oktovriou/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.