«Παγωμένη» είναι η αγορά του πετρελαίου θέρμανσης καθώς όπως δήλωσε στο ΘΕΜΑ 104,6 ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ) Γιώργος Ασμάτογλου μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει ούτε μια παραγγελία από καταναλωτές.
«Δεν υπάρχουν παραγγελίες γιατί η τιμή είναι πολύ υψηλότερη» δήλωσε ο κ. Ασμάτογλου ενώ ένας επιπλέον παράγοντας που επηρεάζει είναι και ο - ακόμα - καλός καιρός σε μεγάλο τμήμα της επικράτειας. Όπως διευκρίνισε εξάλλου τη Δευτέρα θα εφοδιαστούν τα πρατήρια και από Τρίτη θα μπορούν να εξυπηρετήσουν κάποιον πελάτη.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/829434/fotia-to-petrelaio-thermansis-me-timi-eos-kai-13-pagos-stis-paraggelies/
«Δεν υπάρχουν παραγγελίες γιατί η τιμή είναι πολύ υψηλότερη» δήλωσε ο κ. Ασμάτογλου ενώ ένας επιπλέον παράγοντας που επηρεάζει είναι και ο - ακόμα - καλός καιρός σε μεγάλο τμήμα της επικράτειας. Όπως διευκρίνισε εξάλλου τη Δευτέρα θα εφοδιαστούν τα πρατήρια και από Τρίτη θα μπορούν να εξυπηρετήσουν κάποιον πελάτη.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/829434/fotia-to-petrelaio-thermansis-me-timi-eos-kai-13-pagos-stis-paraggelies/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.