
Στοιχεία σύμφωνα με τα οποία η ΕΡΤ έφτασε τους 1.000.000 τηλεθεατές καταθέτει απόψε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς στην επίκαιρη επερώτηση της ΝΔ, η συζήτηση της οποίας έχει προγραμματιστεί σήμερα Δευτέρα.
«Ήπιαν το αμίλητο νερό για τις τηλεοπτικές άδειες και καταθέτουν ερώτηση τώρα που η ΕΡΤ έφτασε στο 1.000.000 τους τηλεθεατές της. Προφανώς υπάρχει ένα πρόβλημα χρονισμού με την επίκαιρη επερώτηση της ΝΔ», ανέφερε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής προσερχόμενος απόψε στη Βουλή.
https://www.crashonline.gr/politiki/1261140/pappas-i-ert-eftase-sto-1-000-000-tous-tiletheates-tis/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.