Sell in May and go away; Για... κοιτάχτε καλύτερα τα ταμπλό. Το καλοκαίρι αυτό μόνο ρευστοποιήσεις δεν είχε, διαψεύδοντας για άλλη μια φορά τον παλιό αυτό κανόνα της Wall Street, που τα τελευταία χρόνια δε βρίσκει εφαρμογή στην αμερικανική αγορά.
Και πως να βρει, αφού η αγορά στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού μοιάζει να μην υπακούει πια σε θεμελιώδη, μακροοικονομικά και παραδοσιακές τεχνικές αναλύσεις, ενώ όσον αφορά τα tweets και τις αιφνιδιαστικές «τρέλες» του Τραμπ, οι επενδυτές μοιάζουν να έχουν πάθει "ανοσία"...
Τα νούμερα δε λένε ψέματα. Ειδικά ο Αύγουστος υπήρξε ιδιαίτερα κερδοφόρος, με τους S&P 500 και Nasdaq μάλιστα να καταγράφουν αλλεπάλληλα ιστορικά υψηλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.