Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018

Στη Θεσσαλονίκη ο Κυριάκος Μητσοτάκης - Νυχτερινή βόλτα και selfies (Photos, Video)

Περίπατο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έκανε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος βρίσκεται στην πόλη για την 83η ΔΕΘ.
Ο κ. Μητσοτάκης περπάτησε στη οδό Καρόλου Ντηλ όπου βρίσκονται στέκια νεολαίας και χαιρέτισε νέες και νέους.
Μετά, περπάτησε στην οδό Τσιμισκή και στη συνεχεία πήγε σε καφέ της πλατείας Αριστοτέλους όπου τον περίμεναν βουλευτές και στελέχη του κόμματος, τους οποίους χαιρέτισε και είχε σύντομους διαλόγους μαζί τους.
Αποχωρώντας από το καφέ περπάτησε στην πλατεία Αριστοτέλους όπου αντάλλαξε χειραψίες με πολίτες που εκείνη την ώρα έκαναν βόλτα, και φωτογραφήθηκε μαζί τους.
 
Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ, voria.gr

http://www.topontiki.gr/article/289275/sti-thessaloniki-o-kyriakos-mitsotakis-nyhterini-volta-kai-selfies-photos-video

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.