Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2018

«Αντιπαραγωγικές οι αμερικανικές κυρώσεις» υποστηρίζει o Σεργκέι Λαβρόφ

Οι αμερικανικές κυρώσεις σε βάρος της Ρωσίας είναι αντιπαραγωγικές, όμως η Μόσχα είναι έτοιμη για διάλογο μόλις η αμερικανική πλευρά είναι έτοιμη για συνομιλίες με αμοιβαίο σεβασμό, δήλωσε σήμερα ο ρώσος υπουργός Σεργκέι Λαβρόφ, σύμφωνα με το ρωσικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων TASS.

«Δεν είναι η πρώτη φορά που επισημαίνουμε πως η διαρκής αύξηση της πίεσης δια των κυρώσεων, χωρίς να παρουσιάζονται οποιαδήποτε γεγονότα που θα δικαιολογούσαν τέτοιες κυρώσεις, είναι αντιπαραγωγική και ωθεί τις σχέσεις σε αδιέξοδο», δήλωσε ο Λαβρόφ.

«Μόλις οι εταίροι μας είναι έτοιμοι για να αρχίσουμε μια συζήτηση στη βάση του αμοιβαίου σεβασμού και συνυπολογίζοντας τα αμοιβαία συμφέροντα, είμαστε πάντα έτοιμοι για διάλογο», πρόσθεσε ο ρώσος υπουργός Εξωτερικών.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/817352/adiparagogikes-oi-amerikanikes-kuroseis-upostirizei-o-sergei-lavrof/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.