Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2018

«Φεύγουν» και τα τελευταία εισιτήρια για το ΠΑΟΚ-ΑΕΚ - Η προϊστορία του ντέρμπι

31
Το γήπεδο της Τούμπας αναμένεται να είναι κατάμεστο, με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ να έχει ενημερώσει για τα εναπομείναντα εισιτήρια του αποψινού (20:30) ντέρμπι κόντρα στην ΑΕΚ στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της Super League.
Εδώ και λίγη ώρα έχουν ανοίξει και τα εκδοτήρια του γηπέδου, με τον κόσμο του Δικεφάλου του Βορρά να... σπεύδει να προμηθευτεί ένα… μαγικό χαρτάκι, σχηματίζοντας ουρές, ενώ το ίδιο μπορεί να κάνει και μέσω διαδικτύου.
Ο αριθμός των τελευταίων εισιτηρίων είναι ήδη μικρός και είναι θέμα χρόνου, όπως όλα δείχνουν, να εξαντληθούν, καθώς η... δίψα των φιλάθλων του ΠΑΟΚ να στηρίξουν την ομάδα τους είναι μεγάλη.
Οι δύο δικέφαλοι θα βρεθούν αντιμέτωποι με γηπεδούχους τους ασπρόμαυρους για 63η φορά στο πρωτάθλημα της Α΄ Εθνικής, αν και το περσινό ματς δεν έληξε ποτέ.
Η ομάδα της Θεσσαλονίκης στις 62 προηγούμενες αναμετρήσεις, που έχουν διεξαχθεί στην Τούμπα ή αλλού με γηπεδούχο την ίδια, μετράει 27 νίκες έναντι 13 της ΑΕΚ (μαζί με το περσινό 0-3), ενώ 22 φορές δεν βγήκε κάποιος νικητής από τον αγωνιστικό χώρο.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.