Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης παραχώρησε συνέντευξη τύπου στους δημοσιογράφους στην ΔΕΘ, μια μέρα μετά την ομιλία του στο Βελλίδειο.