Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018

Ομπάμα σε Μπάιντεν: Μόνο με σένα βγάζω σέλφι!

Ο Μπαράκ Ομπάμα και ο Τζο Μπάιντεν είναι από τα αγαπημένα δίδυμα ή όπως είναι η «ορολογία» των social media αποτελούν #friendshipgoals.


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/819417/obama-se-baiden-mono-me-sena-vgazo-selfi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.