Ο Μπαράκ Ομπάμα και ο Τζο Μπάιντεν είναι από τα αγαπημένα δίδυμα ή όπως είναι η «ορολογία» των social media αποτελούν #friendshipgoals.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/819417/obama-se-baiden-mono-me-sena-vgazo-selfi/
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/819417/obama-se-baiden-mono-me-sena-vgazo-selfi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.