Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2018

Επιβραβεύει τον Πασχαλάκη με νέο συμβόλαιο ο ΠΑΟΚ

3
Οι ιθύνοντες του ΠΑΟΚ έχουν αρχίσει επαφές με την πλευρά του Αλέξανδρου Πασχαλάκη, προσφέροντάς του νέο συμβόλαιο με μεγαλύτερη διάρκεια, αλλά και καλύτερες αποδοχές, θέλοντας να τον επιβραβεύσουν για τις εξαιρετικές εμφανίσεις του από την περασμένη σεζόν.
Οι συζητήσεις θα συνεχιστούν το επόμενο διάστημα και στόχος είναι να επέλθει σύντομα συμφωνία με τον 29χρονο τερματοφύλακα, ώστε να πέσουν οι υπογραφές και να παραμείνει κάτοικος Τούμπας για αρκετά ακόμα χρόνια.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.