Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2018

Ξεκίνησαν από το πρωί οι κινητοποιήσεις στη Θεσσαλονίκη ενόψει ΔΕΘ

Το χορό των κινητοποιήσεων λίγες ώρες πριν τα εγκαίνια της 83ης ΔΕΘ άνοιξαν τα μέλη της ΠΟΕΔΗΝ με το «καραβάνι υγείας». 
Στις 08.00 μέλη της ΠΟΕΔΗΝ συγκεντρώθηκαν στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο και στη συνέχεια πραγματοποίησαν πορεία προς το υφυπουργείο Μακεδονίας – Θράκης.
Η ΠΟΕΔΗΝ με ανακοίνωσή της έχει καλέσει τον πρωθυπουργό στο πλαίσιο της επίσκεψης του να επισκεφτεί ένα από τα νοσοκομεία της Μακεδονίας, για να δει την κατάσταση που επικρατεί.
Στις 18.00 θα πραγματοποιηθεί και η συγκέντρωση των ενστόλων, οι οποίοι επίσης αναμένεται να πραγματοποιήσουν πορεία στο κέντρο της πόλης.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.