Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018

Δημιουργούν Πρεσβεία στην Παραγουάη οι Παλαιστίνιοι

Οι Παλαιστίνιοι θα ανοίξουν "αμέσως" πρεσβεία στην Παραγουάη, ανακοίνωσε σήμερα ο παλαιστίνιος υπουργός Εξωτερικών Ριάντ Αλ-Μάλκι, τον οποίο επικαλείται το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων WAFA.

Ο επικεφαλής της παλαιστινιακής διπλωματίας προέτρεψε τον νέο πρόεδρο της Παραγουάης Μάριο Αμπντο να επαναφέρει στο Τελ Αβίβ την πρεσβεία της χώρας του στο Ισραήλ, τρεις μήνες μετά τη μεταφορά της στην Ιερουσαλήμ, ανακοίνωσε το παλαιστινιακό υπουργείο Εξωτερικών.

Το υπουργείο Εξωτερικών στη Ραμάλα χαιρέτισε την ανακοίνωση αυτή ως μια "νέα παλαιστινιακή διπλωματική επιτυχία" και διευκρίνισε ότι Μάλκι είχε συναντηθεί με τον Αμπντο πριν από δύο εβδομάδες. "Ο υπουργός Μάλκι κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τον νέο πρόεδρο, ο οποίος έδωσε εντολή στον υπουργό του των Εξωτερικών να διευθετήσει το θέμα", ανακοίνωσε.

Έπειτα από αυτό, ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Μπεναμίν Νετανιάχου έδωσε εντολή να κλείσει η πρεσβεία του Ισραήλ στην Παραγουάη.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/818565/presveia-stin-paragouai-oi-palaistinioi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.