Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018

Επιστολή Κιμ σε Τραμπ για νέα Σύνοδο Κορυφής

Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ έλαβε επιστολή από τον Βορειοκορεάτη ηγέτη Κιμ Γιονγκ Ουν για τον προγραμματισμό μιας δεύτερης συνάντησης των δύο ηγετών και o Λευκός Οίκος θέλει αυτή να πραγματοποιηθεί, δήλωσε σήμερα η εκπρόσωπος της αμερικανικής προεδρίας, Σάρα Χάκαμπι Σάντερς.

Η Αμερικανίδα αξιωματούχος χαρακτήρισε την επιστολή "θερμή" και "θετική".

"Είμαστε ανοιχτοί και ήδη έχουμε αρχίσει να διοργανώνουμε" μια τέτοια σύνοδο κορυφής, είπε στους δημοσιογράφους.

Συμπλήρωσε ότι η στρατιωτική παρέλαση στην Πιονγκγιάνγκ την Κυριακή είναι μια ένδειξη προόδου στις συνομιλίες για την αποπυρηνικοποίηση, καθώς δεν εμφανίστηκε σε αυτήν κανένας πύραυλος μεγάλου βεληνεκούς, ικανός να φέρει πυρηνικές κεφαλές.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/819897/epistoli-kim-se-trab-gia-nea-sunodo-korufis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.