Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018

ΝΔ: Δημόσιος εξευτελισμός της ΕΡΤ το σχόλιο «θεωρητικός του φασισμού» για τον Μητσοτάκη από τον Καψώχα

Την οξεία αντίδραση της ΝΔ, αλλά και σάλο στο διαδίκτυο προκάλεσε το σχόλιο του δημοσιογράφου της ΕΡΤ Σωτήρη Καψώχα για την παρουσία του προέδρου της ΝΔ στη ΔΕΘ. Όπως υποστήριξε, ήταν σα να άκουγε «θεωρητικό του φασισμού». 

Η ΝΔ με ανοικτή επιστολή που απευθύνεται στους ιθύνοντες της ΕΡΤ μιλά για δημόσιο εξευτελισμό, της δημόσιας τηλεόρασης. 

Ειδικότερα,  το γραφείο τύπου της ΝΔ αναφέρει στην ανοιχτή επιστολή προς τους Βασίλη Κωστόπουλο Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΤ,  Βασίλη Ταλαμάγκα, εντεταλμένο σύμβουλο της ΕΡΤ και Παναγιώτη Τσούτσια, Γενικό Διευθυντή Ενημέρωσης της ΕΡΤ: 


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/politics/article/821733/salos-sto-diadiktuo-apo-sholio-dimosiografou-tis-ert-gia-ton-mitsotaki/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.