Ένα βήμα πιο κοντά έρχεται η επαναλειτουργία πολλών υδατοδρομίων στη χώρα μας, καθώς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσε σήμερα Τετάρτη το σχετικό νομοσχέδιο προς ψήφιση στη Βουλή.
Το νομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα διαχωρισμού της διαδικασίας αδειοδότησης σε δύο στάδια όποτε μπορεί ο κάτοχος άδειας ίδρυσης του υδατοδρομείου να είναι διαφορετικός από τον κάτοχο άδειας λειτουργίας και εκμετάλλευσης. Η άδεια ίδρυσης δίνεται υποχρεωτικά σε ΟΤΑ, Λιμενικά Ταμεία, Οργανισμούς Λιμένος ή άλλους φορείς και υπηρεσίες του Δημοσίου. Ωστόσο άδειες λειτουργίας και εκμετάλλευσης μπορούν να εκδοθούν και για ιδιωτικές επιχειρήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.