Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018

Με απώλειες έκλεισε την εβδομάδα ο χρυσός

Με νέες απώλειες έκλεισε σήμερα ο χρυσός, καθώς δέχτηκε πιέσεις από το ισχυρό δολάριο και τις αυξημένες προσδοκίες ότι η Fed θα μπορούσε να προβεί σε μια ταχύτερη αύξηση των επιτοκίων.

Η τιμή του συμβολαίου του χρυσού παραδόσεως Δεκεμβρίου έκλεισε σήμερα με απώλειες 7,10 δολ. ή 0,6% στα 1.201,10 δολ. ανά ουγγιά.

Την ίδια ώρα, το ευρώ υποχωρούσε κατά 0,5% έναντι του δολαρίου, στο 1,163 δολ., ενώ ο δείκτης δολαρίου -που παρακολουθεί το αμερικανικό νόμισμα έναντι ενός καλαθιού έξι σημαντικών νομισμάτων- ενισχυόταν κατά 0,4% στις 94,9 μονάδες.

Σημειώνεται ότι το ενδυναμωμένο δολάριο τείνει να ασκεί πιέσεις στα εμπορεύματα που συνδέονται με το νόμισμα, όπως ο χρυσός, καθώς καθιστά ακριβότερη την αγορά τους από κατόχους άλλων νομισμάτων.

Σε εβδομαδιαία βάση, το πολύτιμο μέταλλο σημείωσε οριακά κέρδη 70 σεντς.


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/821096/me-apoleies-ekleise-tin-evdomada-o-hrusos/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.