Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2018

Απώλειες καταγράφει το Χρηματιστήριο

Κατέρρευσε πάλι η αγορά μέσα σε λίγη ώρα καθώς αυξάνονται οι ρευστοποιήσεις και οι αγοραστές είναι πάλι απόντες. Οι τραπεζικές μετοχές ( Πειραιώς ) χάνουν έως και 6,72% δημιουργώντας νέα απογοήτευση. 

Όταν οι τράπεζες έχουν χάσει πάνω απο 60% οι αγοραστές δεν είναι διατεθειμένοι να λάβουν ρίσκο στην Ελλάδα όταν η χρηματιστηριακή χρονιά τελειώνει μέσα σε οκτώ εβδομάδες. Η πτώση της αγοράς λαμβάνει χώρα όταν η Ευρώπη σημειώνει άνοδο, κάνοντας τους επενδυτές ακόμα πιο ανήσυχους. 

Πριν απο λίγο ο Γενικός Δείκτης καταγράφει πτώση 0,92% φθάνοντας τις 683,90 μονάδες και απέχοντας μόλις 3-40 μονάδες απο την αντίσταση των 657 μονάδων. 

Βουτιά 5,57% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 1,89 ευρώ. Πτώση 3,13% για την Eurobank στα 0,62 ευρώ. Με πτώση 3,30% η Εθνική Τράπεζα στα 1,78 ευρώ. Βουτιά 4,26% για την Alpha Bank στα 1,26 ευρώ. 

Με πτώση 2,18% η μετοχή της ΔΕΗ στα 1,438 ευρώ. 

Η αξία των συναλαγών ανέρχεται στα 9,1 εκατ. ευρώ.


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/820623/anoigma-me-kerdi-gia-to-hrimatistirio/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.