
Ξεκίνησαν χθες οι συγκεντρώσεις στη Θεσσαλονίκη ενόψει ΔΕΘ οι οποίες θα κορυφωθούν το Σάββατο, στις 7 το απόγευμα, με το μεγάλο συλλαλητήριο για την ελληνικότητα της Μακεδονίας.
Το «χορό» των κινητοποιήσεων άνοιξαν το πρωί οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία καθώς τα μέλη της ΠΟΕΔΗΝ πραγματοποίησαν συγκέντρωση στις 8 το πρωί, στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο. Το απόγευμα της Παρασκευής, τη σκυτάλη πήραν οι ένστολοι οι οποίοι είχαν προγραμματίσει συγκέντρωση στις 6 το απόγευμα στον Λευκό Πύργο.
Για το Σάββατο, στο Άγαλμα του Βενιζέλου, καλούν στις 6 το απόγευμα, ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΕΚΘ και ΕΔΟΘ, ενώ το κάλεσμα του ΠΑΜΕ είναι την ίδια ώρα στην Πλατεία Αριστοτέλους.
Μία ώρα νωρίτερα θα ξεκινήσει, στην πλατεία Καμάρας, η προσέλευση ατόμων που πρόσκεινται στον αντιεξουσιαστικό χώρο, ενώ όσοι θα συμμετάσχουν στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία προγραμματίζουν να συγκεντρωθούν, στις 7 το απόγευμα, έξω από το Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο.
«Φρούριο» η Θεσσαλονίκη
Σε φρούριο μετατρέπεται η Θεσσαλονίκη ενόψει της 83ης ΔΕΘ και των προγραμματισμένων διαδηλώσεων το απόγευμα του Σαββάτου την ώρα που ο Αλέξης Τσίπρας θα εγκαινιάζει τη λειτουργία του μεγαλύτερου εκθεσιακού γεγονότος της χώρας, με τα μέτρα ασφαλείας να είναι πρωτόγνωρα, περισσότερα από κάθε άλλη φορά.
Το επιχειρησιακό σχέδιο της ΕΛ.ΑΣ. συζητήθηκε σε σειρά συσκέψεων που προηγήθηκαν τις τελευταίες μέρες τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη. Στην κατάρτιση των φετινών μέτρων τάξης και ασφαλείας ελήφθησαν υπ’ όψιν τρεις βασικοί παράμετροι: Η συμμετοχή των ΗΠΑ ως τιμώμενης χώρας, με ενισχυμένη επιχειρηματική και πολιτική αποστολή, η παρουσία διαδηλωτών που εναντιώνονται στη Συμφωνία των Πρεσπών για το ονοματολογικό της ΠΓΔΜ και η κινητοποίηση ομάδων αναρχικών και αντιεξουσιαστών που παραδοσιακά συμμετέχουν στις αντικυβερνητικές πορείες.
Περισσότερα στο https://fimotro.gr/frourio-simera-avrio-i-thessaloniki/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.