Μίζα για να μην προχωρήσει η κατεδάφιση αυθαίρετων κατασκευών στο ξενοδοχείο του στην Ανάβυσσο, ισχυρίζεται ότι του ζήτησαν, ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου.
Η επιχείρηση κατεδάφισης έγινε σήμερα, ωστόσο, ο ιδιοκτήτης επανέλαβε τον ισχυρισμό του για εκβιασμό. Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε η τηλεόραση του Alpha, ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας είχε καταγγείλει στην υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων, στις 21 Αυγούστου ότι είχε δεχθεί εκβιαστική πρόταση να δώσει μίζα προκειμένου να μην προχωρήσει η κατεδάφιση. Ωστόσο, δεν υπέγραψε την καταγγελία του, που έμεινε στο συρτάρι. Μετά τη σημερινή εξέλιξη της κατεδάφισης, η Υπηρεσία επικοινώνησε μαζί του και ο επιχειρηματίας ερωτήθηκε αν επιθυμεί να υπογράψει την καταγγελία προκειμένου να προχωρήσει η έρευνα. Ο ίδιος, κατά τις ίδιες πληροφορίες, απάντησε ότι προτίθεται να πάει αύριο Τρίτη στην Υπηρεσία και να υπογράψει την καταγγελία.
Η επιχείρηση κατεδάφισης έγινε σήμερα, ωστόσο, ο ιδιοκτήτης επανέλαβε τον ισχυρισμό του για εκβιασμό. Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε η τηλεόραση του Alpha, ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας είχε καταγγείλει στην υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων, στις 21 Αυγούστου ότι είχε δεχθεί εκβιαστική πρόταση να δώσει μίζα προκειμένου να μην προχωρήσει η κατεδάφιση. Ωστόσο, δεν υπέγραψε την καταγγελία του, που έμεινε στο συρτάρι. Μετά τη σημερινή εξέλιξη της κατεδάφισης, η Υπηρεσία επικοινώνησε μαζί του και ο επιχειρηματίας ερωτήθηκε αν επιθυμεί να υπογράψει την καταγγελία προκειμένου να προχωρήσει η έρευνα. Ο ίδιος, κατά τις ίδιες πληροφορίες, απάντησε ότι προτίθεται να πάει αύριο Τρίτη στην Υπηρεσία και να υπογράψει την καταγγελία.
Πηγή: https://www.protothema.gr/greece/article/821701/mou-zitisan-miza-gia-na-min-katedafisoun-to-authaireto-leei-o-xenodohos-apo-tin-anavusso/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.