
Απόλυτη εμπιστοσύνη στην ομάδα του και τις δυνατότητές της έδειξε ο Μαρίνος Ουζουνίδης.
Μιλώντας στο επίσημο κανάλι του ΟΠΑΠ στο περιθώριο της εκδήλωσης για την ανανέωση της χορηγικής συνεργασίας με την ΑΕΚ, ο Έλληνας τεχνικός σημείωσε ότι εκείνη δεν σκοπεύει να παίξει στο Champions League μονάχα για να το ευχαριστηθεί και να πάρει εμπειρίες.
Αφού σημείωσε λοιπόν ότι δεν τον προβληματίζουν οι πολλές και σοβαρές απουσίες και παραδέχθηκε την ποιότητα των αντιπάλων, τόνισε ωστόσο ότι η «Ένωση» πρέπει να παρουσιαστεί ως μια ανερχόμενη δύναμη του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου.
Μιλώντας στο επίσημο κανάλι του ΟΠΑΠ στο περιθώριο της εκδήλωσης για την ανανέωση της χορηγικής συνεργασίας με την ΑΕΚ, ο Έλληνας τεχνικός σημείωσε ότι εκείνη δεν σκοπεύει να παίξει στο Champions League μονάχα για να το ευχαριστηθεί και να πάρει εμπειρίες.
Αφού σημείωσε λοιπόν ότι δεν τον προβληματίζουν οι πολλές και σοβαρές απουσίες και παραδέχθηκε την ποιότητα των αντιπάλων, τόνισε ωστόσο ότι η «Ένωση» πρέπει να παρουσιαστεί ως μια ανερχόμενη δύναμη του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.