
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ενημέρωσε πως ο Ατρόμητος θα ανοίξει την Θύρα 5 του γηπέδου του Περιστερίου προκειμένου να φιλοξενηθούν οι οπαδοί των πράσινων στο φιλικό του Σαββάτου.
Υπενθυμίζεται πως τα έσοδα από το φιλικό θα διατεθούν στους πληγέντες από την φωτιά στο Μάτι Αττικής.
Περισσότερα στο https://www.filathlos.gr/panathenaikos/446092-me-opadoys-toy-pao-to-philiko-me-ton-atrometo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.