Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

Ο Σαλβίνι πετάει το γάντι στην Κομισιόν: Εργαζόμαστε για να αυξηθεί η απασχόληση

Στο προσχέδιο προϋπολογισμού που προβλέπει την άνοδο της σχέσης ελλείμματος- AΕΠ στο 2,4% αναφέρθηκε σε νέες του δηλώσεις, ο υπουργός Εσωτερικών και γραμματέας της Λέγκα, Ματέο Σαλβίνι.

«Αν η Ευρώπη απορρίψει το προσχέδιο προϋπολογισμού εμείς θα τραβήξουμε μπροστά», τόνισε ο Σαλβίνι. «Πιστεύουμε ότι εργαζόμαστε για την ανάπτυξη της χώρας, για να οικοδομηθεί ένα κλίμα εμπιστοσύνης και ελπίδας και για να αυξηθεί η απασχόληση», πρόσθεσε ο επικεφαλής της Λέγκα.

«Θα εξηγήσουμε στους ευρωπαίους επιτρόπους ότι μειώνοντας και το όριο ηλικίας για την συνταξιοδότηση των πολιτών, θα υπάρξουν μεγάλες ευκαιρίες για νέες θέσεις εργασίας των νέων», τόνισε ο ιταλός υπουργός Εσωτερικών.

Στο μεταξύ, ο γενικός δείκτης του χρηματιστηρίου του Μιλάνου σημειώνει πτώση της τάξης του 4,6%, ιδίως λόγω της μεγάλης υποχώρηση των τραπεζικών μετοχών. Το ιταλικό σπρεντ , δε, βρίσκεται στις 276 μονάδες. Το επιτόκιο του δεκαετούς ομολόγου του ιταλικού δημοσίου, τέλος, άγγιξε το 3,22%.


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/825097/o-salvini-petaei-to-gadi-stin-komision-ergazomaste-gia-na-auxithei-i-apasholisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.