Άνετα 2-0 από τα πρώτα δέκα λεπτά.
Την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα πανηγύρισε ο Αστέρας Τρίπολης, ο οποίος με δύο γκολ στο πρώτο δεκάλεπτο της αναμέτρησης, των Κυριακόπουλου και Μανιά, επικράτησε 2-0 του Απόλλωνα που παρέμεινε στον πάτο της βαθμολογίας χωρίς βαθμό.
Αναλυτικά στο http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/478226/epiteloys-nikh-gia-astera-katharise-sto-prwto-10lepto-ton-teleytaio-apollwna-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.