Στην Αυστρία μεταβαίνει ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να συμμετάσχει στις εργασίες της Συνόδου Κορυφής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος στο Σάλτσμπουργκ.