Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018

Μπακογιάννη: «Η ανάπτυξη απαιτεί μείωση φορολογίας και ασφαλιστικών εισφορών»


Το συνολικό σχέδιο για την ανάπτυξη απαιτεί μια συνολική φορολογική επανάσταση με μείωση της φορολογίας «ώστε να αναπνεύσουν οι επιχειρήσεις, τα άτομα» και μείωση των ασφαλιστικών εισφορών, υπογράμμισε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM», η βουλευτής και τομεάρχης Οικονομίας και Ανάπτυξης της ΝΔ, Ντόρα Μπακογιάννη.
«Εμείς λέμε συνολικά θα καταργηθεί ο νόμος Κατρούγκαλου, θα υπάρξει ένα νέο ασφαλιστικό σύστημα, με λιγότερες ασφαλιστικές εισφορές, που θα δώσει στον νέο άνθρωπο τη βεβαιότητα ότι θα πάρει σύνταξη», επισήμανε.
Η κ. Μπακογιάννη τόνισε ότι ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, από το βήμα της 83ης ΔΕΘ θα εξαγγείλει το συνολικό του σχέδιο, «δεν έχει βάλει ένα καλάθι στο οποίο λέει: ο κόσμος θέλει να ακούσει αυτό, και θέλει να ακούσει και κάτι άλλο, άρα θα του τα πω» και συμπλήρωσε πως «πολύ απέχει από παροχές αυτό».
Ερωτηθείσα αν υπάρχουν περιθώρια οικονομικών ελιγμών, η κ. Μπακογιάννη επισήμανε πως «δυστυχώς είμαστε δεσμευμένοι σε κάτι το οποίο εμείς δεν έχουμε αποδεχθεί, δηλαδή αυτά τα υπερπλεονάσματα για ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι παράλογο (…) Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει δεσμευτεί και εδώ και δύο χρόνια έχει πει σε όλους τους εταίρους ότι αυτό δεν είναι μια πολιτική η οποία μπορεί να συνεχιστεί».
Ερωτηθείσα αν ο πυλώνας ιδιωτικής ασφάλισης που περιλαμβάνει η πρόταση της ΝΔ για το ασφαλιστικό καλύπτει όλους τους Έλληνες πολίτες ακόμα και τους οικονομικά ευάλωτους και τους άνεργους, είπε χαρακτηριστικά: «Μα βεβαίως» και πρόσθεσε: «Πρόκειται περί απίστευτης συκοφαντίας της πραγματικότητας, αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει πρόβλημα να συγκρούεται με την πραγματικότητα. Δεν έχουμε εφεύρει εμείς αυτό το σύστημα, υπάρχει σε ολόκληρη την Ευρώπη, για να δίνει πρόσθετη ασφάλεια».
Η κ. Μπακογιάννη τόνισε ότι δεν θα υπάρξουν απολύσεις (στον δημόσιο τομέα). «Όχι. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κάθε φορά που ρωτιέται λέει ότι δεν θα υπάρξουν απολύσεις σε όλους τους τόνους», ανέφερε χαρακτηριστικά. Πρόσθεσε ότι, «θα υπάρξει όμως το 1 προς 5, διότι κακά τα ψέματα δεν μπορείς και να προσλάβεις χιλιάδες ανθρώπους και να μειώσεις τη φορολογία, δεν βγαίνει ο λογαριασμός. Πρέπει να στοχεύσεις και να έχεις ένα συγκεκριμένο σχέδιο. Και το σχέδιο το δικό μας είναι να μεγαλώσουμε την “πίτα”. Για να μεγαλώσουμε την “πίτα” θα πρέπει να κάνουμε οικονομία στον δημόσιο τομέα να προσλάβουμε εκεί που είναι απολύτως απαραίτητοι, δηλαδή στην υγεία, την παιδεία, την ασφάλεια, και σιγά – σιγά να δημιουργήσουμε εκείνες τις προϋποθέσεις για να μπορέσουμε να πάμε παραπέρα».



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.