Bελτίωση του κλίματος σε σχέση με την προηγούμενη συνάντησή τους τον Ιούλιο στο περιθώριο του ΝΑΤΟ, διαπιστώθηκε σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, στη διμερή συνάντηση διάρκειας μιας ώρας του Έλληνα πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, με τον Πρόεδρο της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στο περιθώριο της 73ης Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, στη Νέα Υόρκη.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες οι δυο πλευρές συμφώνησαν να ξαναβάλουν στο τραπέζι μια θετική ατζέντα για τις σχέσεις τους και ο κ. Ερντογάν προσκάλεσε τον κ. Τσίπρα στην Κωνσταντινούπολη για επίσημη συνάντηση εργασίας.
Ο Έλληνας πρωθυπουργός τόνισε ότι κρίσιμης σημασίας για την προώθηση των σχέσεων των δυο χωρών είναι να υπάρξει σεβασμός του διεθνούς δικαίου και μείωση της έντασης στο Αιγαίο. Συμφωνήθηκε να εντατικοποιηθούν οι επαφές προς αυτήν την κατεύθυνση και η εφαρμογή των σχετικών μέτρων οικοδόμησης εμπιστοσύνης.
Σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση, συμφωνήθηκε ακόμη ότι πρέπει να υπάρξει ενίσχυση της συνεργασίας των αρχών των δύο χωρών για την εφαρμογή της συμφωνίας ΕΕ-Τουρκίας, με σκοπό την περαιτέρω μείωση των προσφυγικών-μεταναστευτικών ροών.
Συμφωνήθηκε επίσης η ενίσχυση της συνεργασίας στον τομέα της Ασφάλειας (αντιμετώπιση της τρομοκρατίας, εξάρθρωση δικτύων διακινητών).
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/290588/prosklisi-erntogan-se-tsipra-gia-episkepsi-stin-konstantinoypoli-thetiki-atzenta-sti
Πηγή: ΑΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.