Στην απόφαση να μην συμμετέχουν πλέον βουλευτές και στελέχη της Νέας Δημοκρατίας σε πάνελ εκπομπών της ΕΡΤ προχώρησε η Πειραιώς μια ημέρα μετά την οργισμένη αντίδρασή της για όσα είπε ο δημοσιογράφος Σωτήρης Καψώχας για τον Κυριάκο Μητσοτάκη στην εκπομπή Δεύτερη Ματιά.
Από την Πειραιώς ζητούν, επίσης, να μην γίνονται και αναφορές από τους δημοσιογράφους της κρατικής τηλεόρασης στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και ζητούν να καλύπτονται μόνο οι δραστηριότητες του προέδρου του κόμματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.