Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2018

Νότια Κορέα: Έτρωγαν πίτσες και χάμπουργκερ για να μην υπηρετήσουν στον στρατό!

Έρευνα ξεκίνησε ο στρατός στη Νότια Κορέα εις βάρος δώδεκα σπουδαστών φωνητικής, που θέλησαν να αποφύγουν να υπηρετήσουν την θητεία τους και επινόησαν έναν παράδοξο τρόπο για να το πετύχουν. Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας Korea Herald, οι σπουδαστές αποφάσισαν να αυξήσουν το βάρος τους, ώστε να μην περάσουν στις απαραίτητες στρατιωτικές ασκήσεις και έτσι, είτε να μην καταταγούν, είτε να προσφέρουν κοινωνική εργασία.


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/820674/notia-korea-etrogan-pitses-kai-habourger-gia-na-min-upiretisoun-ston-strato/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.