Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2018

Βορίδης: Η κυβέρνηση έχει πολιτικές ευθύνες για την αποφυλάκιση του Αρ. Φλώρου

Βορίδης: Η κυβέρνηση έχει πολιτικές ευθύνες για την αποφυλάκιση του Αρ. Φλώρου
Πολιτικές ευθύνες στην κυβέρνηση για την αποφυλάκιση του Αριστείδη Φλώρου επέρριψε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Μάκης Βορίδης, σε τηλεοπτική αντιπαράθεσή του στον «Alpha» με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Δημήτρη Τζανακόπουλο.
Ο κ. Βορίδης υποστήριξε ότι η αποφυλάκιση Φλώρου έγινε κατ' εφαρμογήν του νόμου Παρασκευόπουλου, που ελαστικοποίησε τις προϋποθέσεις αποφυλάκισης, καθώς άλλαξε τον χρόνο έκτισης της ποινής μέχρι να υποβάλλεται η αίτηση και ακολούθως μείωσε το απαιτούμενο ποσοστό αναπηρίας.
«Το χαρτί της αποφυλάκισης προέρχεται από μία διεφθαρμένη διοίκηση, πολιτικός προϊστάμενος της οποίας είναι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Τα ΚΕΠΑ λειτουργούν με έναν συγκεκριμένο τρόπο, την ευθύνη την έχει η κυβέρνηση» είπε ο κ. Βορίδης. Όπως υποστήριξε, «φυσιολογική αντίδραση της κυβέρνησης θα ήταν να σκεφθεί τον κακό νόμο, ότι κάτι δεν λειτουργεί και να τον διορθώσει. Ακολούθως να κάνει κάτι για τα φαινόμενα διαφθοράς. Δεν έκαναν τίποτε από αυτά, αλλά έβαλαν τη λάσπη στον ανεμιστήρα και άρχισαν να λένε ο Μητσοτάκης, ο Δημητριάδης, ο Βορίδης...».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.