Ο Μπαράκ Ομπάμα αποτελούσε εξ αρχής «κόκκινο πανί» για τον Ντόναλντ Τραμπ. Σε κάθε ευκαιρία, ο ρεπουμπλικανός πρόεδρος επιχειρούσε να υποβαθμίσει την προσφορά του Δημοκρατικού προκατόχου του και με κάθε ενέργεια σκόπευε στην ακύρωση της πολιτικής και των αποφάσεών του. Την Παρασκευή, η «κόντρα» των δύο προέδρων πέρασε σε άλλο επίπεδο. Ο Μπαράκ Ομπάμα, σε ομιλία του για την κατάσταση που επικρατεί στους Δημοκρατικούς και το έλλειμμα Δημοκρατίας στις ΗΠΑ, αναφέρθηκε στον νυν πρόεδρο, τον οποίο χαρακτήρισε «σύμπτωμα και όχι αιτία». Λίγη ώρα αργότερα, ο Ντόναλντ Τραμπ απάντησε στον προκάτοχό του με απόλυτη ειρωνεία, λέγοντας πως «ο Ομπάμα είναι πολύ καλός ομιλητής, αλλά εμένα με πήρε ο ύπνος».
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/819190/obama-o-trab-einai-subtoma-ohi-i-aitia-trab-kalos-omilitis-alla-me-pire-o-upnos/
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/819190/obama-o-trab-einai-subtoma-ohi-i-aitia-trab-kalos-omilitis-alla-me-pire-o-upnos/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.