
Πυρκαγιά εκδηλώθηκε στις 8:50 το πρωί στο κτήριο του Πανεπιστημίου στο Ηράκλειο Κρήτης. Οι πυκνοί καπνοί είχαν κάνει αποπνικτική την ατμόσφαιρα στη γύρω περιοχή που είναι κατοικημένη.
Το κτήριο βρίσκεται στη λεωφόρο Κνωσού κοντά στο Βενιζέλειο νοσοκομείο. Τελικά λίγο μετά τις 11 το πρωί οι δυνάμεις της πυροσβεστικής κατάφεραν να την σβήσουν, σύμφωνα με τον πρύτανη του Πανεπιστημίου Κρήτης, Αχιλλέα Ζώρα.
Η κινητοποίηση ήταν μεγάλη, άμεση με θετικά αποτελέσματα ανέφερε επισημαίνοντας ότι: «Όλα δείχνουν πως δεν υπάρχει πρόβλημα με κάποιον φοιτητή δεδομένου ότι η φωτιά αφορούσε στο βόρειο κτήριο των φοιτητικών εστιών. Ερευνούμε όλα όμως τα ενδεχόμενα διότι για παράδειγμα δεν γνωρίζουμε αν κάποιος από τους φοιτητές φιλοξενούσε κάποιο άλλο άτομο».
Οι φοιτητές έχουν επικοινωνήσει και με τους οικείους τους αλλά και με άλλους φοιτητές και ως εκ τούτου όλα δείχνουν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα είπε o αντιπεριφερειάρχης Π.Ε Ηρακλείου Ευριπίδης Κουκιαδάκης, επιβεβαιώνοντας παράλληλα την πληροφορία ότι πυροσβέστες σπάζοντας τα παράθυρα των εστιών ερευνούσαν τα δωμάτια για τον εντοπισμό τυχόν εγκλωβισμένων προσώπων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.