
Αποχώρησε η ΝΔ από τη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής που συγκλήθηκε σήμερα.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο τομεάρχης Εξωτερικών της ΝΔ, Γιώργος Κουμουτσάκος αποχωρώντας, η κυβέρνηση αρνήθηκε να παρέχει ενημέρωση για θέματα που ήταν εκτός της ημερησίας διατάξεως όπως τα ελληνοτουρκικά και οι εξελίξεις στα Βαλκάνια.
Περισσότερα στο https://www.kontranews.gr/POLITIKE/342173-Apochorese-tes-ND-apo-to-Ethniko-Symboylio-Exoterikes-Politikes
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.