Τις πολιτικές εξελίξεις σχολίασε η ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Ελίζα Βόζεμπεργκ, στο πλαίσιο της παρουσίας της στην εκπομπή “Σήμερα” της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ, με τον Δημήτρη Οικονόμου και τη Μαρία Αναστασοπούλου.
Η Ελίζα Βόζεμπεργκ επεσήμανε μεταξύ άλλων τα εξής:
“Γιατί να πιστέψουμε την παροχολογία Τσίπρα; Το 14 υποσχέθηκε παροχές 13 δις και μας φόρτωσε μέτρα 15 δις. Το 15 υποσχέθηκε παράλληλο πρόγραμμα και έκοψε ΕΚΑΣ, συντάξεις και αφορολόγητο. Το 16 και το 17 υποσχέθηκε επενδύσεις και μείωση φόρων και τίποτε δεν έγινε!
Το πλεόνασμα, που οι ίδιοι κάποτε χαρακτήριζαν ως “ματωμένο”, προήλθε από αφαίμαξη της μεσαίας τάξης, της ραχοκοκαλιάς της ελληνικής οικονομίας. 4 εκ πολίτες χρωστούν στην εφορία και οι οφειλές ξεπέρασαν τα 102 δις ευρώ!
Περισσότερα στο http://ysterografa.gr/βόζεμπεργκ-κανένας-πολίτης-δεν-πιστε/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.