Ο νοτιοκορεάτης πρόεδρος Μουν Τζε-ιν αφίχθη νωρίτερα σήμερα στην Πιονγκγιάνγκ για την τρίτη του σύνοδο κορυφής με τον βορειοκορεάτη ηγέτη Κιμ Γιονγκ Ουν, με απώτερο σκοπό να αναθερμανθούν οι συνομιλίες — που φέρονται να έχουν περιέλθει σε απόλυτο αδιέξοδο — ανάμεσα στην βορειοκορεάτικη και την αμερικανική κυβέρνηση για την αποπυρηνικοποίηση.
Ο Μουν, οι γονείς του οποίου είχαν εγκαταλείψει τη Βόρεια Κορέα για τη Νότια την περίοδο του Πολέμου της Κορέας (1950-53), άρχισε τριήμερη επίσημη επίσκεψη στην απομονωμένη χώρα. Ακολουθεί έτσι τα βήματα δύο προκατόχων του: του Κιμ Ντάε-τζουνγκ, που είχε ταξιδέψει στην Πιονγκγιάνγκ το 2000, και του Ρο Μου-χιούν, του μέντορά του, που είχε επισκεφθεί τη Βόρεια Κορέα το 2007.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.