Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018

Την… πάτησε κι έχασε μεγάλη ευκαιρία η Εθνική, ήττα με 2-1 από την Ουγγαρία

Την… πάτησε κι έχασε μεγάλη ευκαιρία η Εθνική, ήττα με 2-1 από την Ουγγαρία
Η Ελλάδα δεν εκμεταλλεύτηκε τις ευκαιρίες της και ηττήθηκε με σκορ 2-1 από την Ουγγαρία, στο πλαίσιο της δεύτερης αγωνιστικής του Nations League, χάνοντας την ευκαιρία να κάνει αποφασιστικό βήμα για κατάκτηση της πρώτης θέσης του ομίλου της. 
Ο Ρόλαντ Σάλαϊ άνοιξε το σκορ στο 15’ και ο Κώστας Μανωλάς (ήταν οφσάιντ) ισοφάρισε με κεφαλιά στο 18’, αλλά ο Κλάινχαϊσλερ με βολίδα έγραψε το 2-1 στο 43ο λεπτό.

Να τονιστεί πως ένα… τσουβάλι ευκαιρίες έχασε η ομάδα του Σκίμπε, η οποία πληγώθηκε από τα προβλήματα που παρουσίασε στην αμυντική της λειτουργία και από το γεγονός ότι οι γηπεδούχοι (κεκλεισμένων των θυρών) ήταν πιο ουσιαστικοί.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.