
Η Ελλάδα δεν εκμεταλλεύτηκε τις ευκαιρίες της και ηττήθηκε με σκορ 2-1 από την Ουγγαρία, στο πλαίσιο της δεύτερης αγωνιστικής του Nations League, χάνοντας την ευκαιρία να κάνει αποφασιστικό βήμα για κατάκτηση της πρώτης θέσης του ομίλου της.
Ο Ρόλαντ Σάλαϊ άνοιξε το σκορ στο 15’ και ο Κώστας Μανωλάς (ήταν οφσάιντ) ισοφάρισε με κεφαλιά στο 18’, αλλά ο Κλάινχαϊσλερ με βολίδα έγραψε το 2-1 στο 43ο λεπτό.
Να τονιστεί πως ένα… τσουβάλι ευκαιρίες έχασε η ομάδα του Σκίμπε, η οποία πληγώθηκε από τα προβλήματα που παρουσίασε στην αμυντική της λειτουργία και από το γεγονός ότι οι γηπεδούχοι (κεκλεισμένων των θυρών) ήταν πιο ουσιαστικοί.
Να τονιστεί πως ένα… τσουβάλι ευκαιρίες έχασε η ομάδα του Σκίμπε, η οποία πληγώθηκε από τα προβλήματα που παρουσίασε στην αμυντική της λειτουργία και από το γεγονός ότι οι γηπεδούχοι (κεκλεισμένων των θυρών) ήταν πιο ουσιαστικοί.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.