Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

Στον «πάγο» επενδύσεις 1 δισ. σε καθαρή μορφή ενέργειας

Πάνω από 20 έργα υβριδικών σταθμών και αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας ανά τη χώρα έχει βάλει στον πάγο το υπουργείο Περιβάλλοντος, καθυστερώντας το θεσμικό πλαίσιο που θα επιτρέψει την παραγωγή φθηνότερης και καθαρότερης ηλεκτρικής ενέργειας.

Υπολογίζεται ότι το ύψος των επενδύσεων που παραμένουν εγκλωβισμένες, για άγνωστες προς το παρόν αιτίες, αλλά με τεράστια συμβολή στην ενεργειακή επάρκεια, την ασφάλεια και την επίτευξη ανταγωνιστικών τιμών, ξεπερνούν το 1 δισ. ευρώ, βάζοντας στο παιχνίδι εκτός από τους ιδιώτες και τη ΔΕΗ.

Το πρώην κρατικό μονοπώλιο ηλεκτρικής ενέργειας, όπως αποκάλυψε τις προηγούμενες ημέρες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης Μανώλης Παναγιωτάκης, βρίσκεται σε συζητήσεις με τον όμιλο της ΓΕΚ Τέρνα προκειμένου να αξιοποιήσει το πλούσιο δυναμικό του σε ταμιευτήρες.


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/economy/article/823541/ston-pago-ependuseis-1-dis-se-kathari-morfi-energeias/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.