Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2018

Κόλαφος από 19 ΜΚΟ για τα hotspot μεταναστών στα νησιά: Χειρότερες από ποτέ οι συνθήκες

metann_eidom-arthroo1

Στοιβαγμένοι σε βαθμό απελπισίας χιλιάδες μετανάστες - Ζητούν άμεση βελτίωση των δομών- Τίποτα δεν δικαιολογεί σήμερα τις ντροπιαστικές συνθήκες 

Ως χειρότερη από ποτέ, παρά τις εξαγγελίες των αρχών, χαρακτηρίζουν 19 Mη Κυβερνητικές Οργανώσεις την κατάσταση στα hotspot των μεταναστών στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου.

Με δεδομένες τις απελπιστικές συνθήκες που επικρατούν, οι 19 οργανώσεις ζητούν εκ νέου από τις αρχές να προχωρήσουν προς βιώσιμες λύσεις για την αποσυμφόρηση των νησιών και την άμεση βελτίωση των συνθηκών υποδοχής των προσφύγων και μεταναστών.

«Παρά τις εξαγγελίες του Υπουργού Μεταναστευτικής Πολιτικής για χιλιάδες νέες θέσεις φιλοξενίας στην ενδοχώρα και αποσυμφόρηση των νησιών, περισσότεροι από 17.000 άνθρωποι είναι στοιβαγμένοι σε σημείο απελπισίας στα Κέντρα Υποδοχής στα νησιά, η χωρητικότητα των οποίων είναι για μόλις 6.000 άτομα. Χαρακτηριστικά, το Κέντρο Υποδοχής της Σάμου έχει ξεπεράσει κατά έξι φορές τις δυνατότητες φιλοξενίας του», σημειώνουν οι ΜΚΟ.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.