Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2018

Βουτιά 1,24% της Apple στο ντεμπούτο του νέου iPhone

Με απώλειες υποδέχθηκε η μετοχή της Apple το λανσάρισμα των νέων της προϊόντων, και συγκεκριμένα των νέων iPhone και Apple Watch.

Κατά συνέπεια ο Nasdaq υποχώρησε κάτω από το βάρος του τεχνολογικού γίγαντα - μιλάμε άλλωστε για την πρώτη αμερικανική εισηγμένη που πέρασε το φράγμα του ενός τρισ. δολάρια σε κεφαλαιοποίηση.

Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που η μετοχή της Apple βουτάει στη πιο σημαντική ημέρα του χρόνου για την εταιρεία. Φαίνεται πως είτε η Wall Street δεν ικανοποιήθηκε από τα νέα προϊόντα, είτε οι επενδυτές εφαρμόζουν το γνωστό «αγόρασε στη φήμη, πούλα στην είδηση» και απλώς κατοχυρώνουν τα κέρδη τους κάθε χρόνο τέτοια μέρα.

Η νέα ευρωπαϊκή οδηγία ρίχνει τα social media

Πάντως, για να μην είμαστε άδικοι με την Apple, ο Nasdaq αντιμετώπισε έτσι κι αλλιώς πιέσεις σήμερα από τους τεχνολογικούς κολοσσούς των social media (Facebook-Google-Twitter), με τους κραδασμούς να μεταφέρονται σε ολόκληρο τον τεχνολογικό κλάδο.

Αιτία υπήρξε η νέα ευρωπαϊκή οδηγία για τα «δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας στην ψηφιακή ενιαία αγορά» που ψηφίστηκε σήμερα, και η οποία ενδέχεται να αλλάξει τα πάντα στον τρόπο που λειτουργούν οι διαδικτυακοί κολοσσοί.

Τις απώλειες του Nasdaq περιόρισαν τα κέρδη των Netflx και Tesla, με την τελευταία να ανακάμπτει με +4% από το πρόσφατο ξεπούλημα, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία διανύει μια κρίση μετά και τις αποχωρήσεις ανωτάτων στελεχών αλλά και τον... μπάφο του Elon Musk.


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/820525/voutia-124-tis-apple-sto-debouto-tou-neou-iphone/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.