Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

Χρηματιστήριο: Πτώση 0,46% με “βαρίδια” πάλι τις τράπεζες

"Βαρίδια” συνεχίζουν να αποτελούν στην Αθήνα οι τραπεζικές μετοχές – οι οποίες ρευστοποιήθηκαν και σήμερα εξαιτίας και των ανακοινώσεων για το αδύναμο ΑΕΠ.

Κατά τα άλλα το θετικό στοιχείο είναι πως έχουν ξεκινήσει οι εισροές μέχρι τις 21 Σεπτεμβρίου καθώς η αναβάθμιση της Πολωνικής αγοράς κατευθύνει κεφάλαια στις υπόλοιπες αναδυόμενες αγορές. 

Η αγορά έφθασε να χάνει έως και 1,46%, αλλά αργότερα οι απώλειες μαζεύτηκαν, ωστόσο οι τράπεζες παραμένουν υπό πίεση. 

Ο Γενικός Δείκτης έκλεισε στις 726,13 μονάδες σημειώνοντας πτώση 0,48%.

Με απώλειες 2,97% η μετοχή της Εθνικής Τράπεζας στα 1,535 ευρώ. Βουτιά 4% για την μετοχή της Εθνικής Τράπεζας στα 2,35 ευρω- καθώς επέστρεψε η μετοχή μετά το reverse split. 

Με πτώση 0,68% η Εurobank στα 0,73 ευρώ. Βουτιά 5,42% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 2,27 ευρώ. Με πτώση 1,55% η μετοχή της ΔΕΗ στα 1,65 ευρώ. Κέρδη 1,94% για τον ΟΠΑΠ στα 9,435 ευρώ Οριακές απώλειες 0,27% για τον ΟΤΕ στα 10,06 ευρώ. Κέρδη 1,37% στην μεσαία κεφαλαιοποίηση. Ράλι 6,22% για την Ιντραλοτ στα 0,785 ευρώ. Κέρδη 4,47% για την Ικτίνος στα 6,08 ευρώ.

Άνοδος 4,82% για τον ΟΛΘ. 


Πηγή: https://www.protothema.gr/economy/article/817684/ptotiko-anoigma-sto-hrimatistirio/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.