Δεν ήταν να ανακοινώσει ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ότι μποϊκοτάρει το iPhone ως αντίποινα για τον διπλασιασμό των δασμών στον τουρκικό χάλυβα από τον Ντόναλντ Τραμπ, και οι Τούρκοι πιστοί στον πρόεδρό τους άρχισαν με περίσσειο καμάρι να κάνουν τα... αντίποινα πραγματικότητα.
Βίντεο που αναρτήθηκαν τόσο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όσο και στα τουρκικά μέσα ενημέρωσης, δείχνουν πολίτες να καταστρέφουν με χαρά τα iPhone τους, με βαριοπούλες, σφυριά, αλλά και σφαίρες.
Αυτά τα βίντεο, όπως είναι φυσικό έχουν και... παραλήπτες, καθώς τα αφιερώνουν στους λογαριασμούς @realDonaldTrump @AppleSupport @CocaCola ενώ άλλοι βάζουν hashtag USA.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/813257/video-tourkoi-spazoun-kai-purovoloun-iphone-os-adipoina-ston-trab/
Βίντεο που αναρτήθηκαν τόσο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όσο και στα τουρκικά μέσα ενημέρωσης, δείχνουν πολίτες να καταστρέφουν με χαρά τα iPhone τους, με βαριοπούλες, σφυριά, αλλά και σφαίρες.
Αυτά τα βίντεο, όπως είναι φυσικό έχουν και... παραλήπτες, καθώς τα αφιερώνουν στους λογαριασμούς @realDonaldTrump @AppleSupport @CocaCola ενώ άλλοι βάζουν hashtag USA.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/813257/video-tourkoi-spazoun-kai-purovoloun-iphone-os-adipoina-ston-trab/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.