Η ΑΕΚ απέναντι στη Σέλτικ στον τρίτο προκριματικό γύρο ήταν στα χαρτιά το αουτσάιντερ. Αλλά η Ένωση με δύο σπουδαίες εμφανίσεις πέταξε εκτός Champions League τους «Κέλτες». Πλέον, απέναντι στην ουγγρική Βίντι, την οποία αντιμετωπίζουν σήμερα στις 22:00 στη Βουδαπέστη, οι «κιτρινόμαυροι» καλούνται να διαχειριστούν τον τίτλο του φαβορί σε αυτό το ζευγάρι των πλέι οφ κόντρα σε μια επικίνδυνη ομάδα που έχει περάσει ήδη τρεις γύρους στη διαδικασία της προκριματικής φάσης.
Στις 22:00 (CosmoteSport 1HD) στη Groupama Arena της Βουδαπέστης, η Ένωση θα προσπαθήσει να κάνει το πρώτο σταθερό βήμα πρόκρισης, που θα τη φέρει ακόμα πιο κοντά στα αστέρια, ενόψει της ρεβάνς στο ΟΑΚΑ την ερχόμενη Τρίτη.
Περισσότερα στο https://www.newsbeast.gr/sports/arthro/3915368/vaseis-prokrisis-stoys-omiloys-toy-champions-league-thelei-na-valei-simera-i-aek
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.