
Έναν ακόμη πολύ σοβαρό «πονοκέφαλο» απέκτησε η Σέλτικ ενόψει της ρεβάνς με την ΑΕΚ για τον τρίτο προκριματικό γύρο του Champions League!
Ο Βέλγος στόπερ Ντέντρικ Μπογιάτα, που συμμετείχε και στο Παγκόσμιο Κύπελλο, ταλαιπωρείται από ενοχλήσεις στη μέση και χθες δεν έδωσε το «παρών» στην προπόνηση της ομάδας του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.