
Έτοιμος για το παιχνίδι με την Μπέρνλι είναι ο Ολυμπιακός. Οι "ερυθρόλευκοι" νίκησαν με 1-0 τον Λεβαδειακό στο "Γ. Καραϊσκάκης" και άρχισαν με το δεξί το πρωτάθλημα. Το μοναδικό γκολ σημείωσε ο Χριστοδουλόπουλος στο 62'. Οι «ερυθρόλευκοι» έχασαν πέναλτι στο 42' με τον Φορτούνη (απέκρουσε ο Επασί), ενώ είχαν δοκάρι με τον Χασάν.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.