Κυριακή 26 Αυγούστου 2018

Πρεμιέρα με το δεξί για τον Ολυμπιακό και πλέον σειρά έχει η Μπέρνλι

ΛΑΖΑΡΟΣ
Έτοιμος για το παιχνίδι με την Μπέρνλι είναι ο Ολυμπιακός. Οι "ερυθρόλευκοι" νίκησαν με 1-0 τον Λεβαδειακό στο "Γ. Καραϊσκάκης" και άρχισαν με το δεξί το πρωτάθλημα. Το μοναδικό γκολ σημείωσε ο Χριστοδουλόπουλος στο 62'. Οι «ερυθρόλευκοι» έχασαν πέναλτι στο 42' με τον Φορτούνη (απέκρουσε ο Επασί), ενώ είχαν δοκάρι με τον Χασάν.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.